Tervetuloa palvelevaan verkkokauppaan. Vaikka kauppamme onkin verkossa, autamme mielellämme, jos sinulla on jotain kysyttävää tuotteista, toimitukseesi liittyen tai verkkokaupan kassalla on huono päivä eikä tilauksesi mene läpi. iOS/Safari yhdistelmällä tilauksen teossa on ilmennyt ajoittain ongelmia. Vaihto toiseen selaimeen yleensä auttaa. Huomaathan että sivustomme käyttää evästeitä.

Miten tilaan:

Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta, jolloin maksutapana on pankkipainikkeet, Visa ja Mastercard sekä Collector lasku, jonka laskutuslisä on 2,95/tilaus. Jos käytät Collectoria maksutapana, vie ohjelma sinut ensin tunnistautumaan pankkitunnuksilla ennen maksutavan valintaa. Tämä on turvatoimi, joka varmistaa tilaajan henkilöllisyyden. Tilaajan on oltava 18 vuotta täyttänyt. Jos tilauksen lähettämisen jälkeen huomaat että unohdit jotain, voit tehdä lisäykset verkkokaupan kautta ja valita toimitustavaksi lisätilaus ostoskorissa. Jos maksoit alkuperäiseen tilauksen 3 euron kirjetoimituksen, on lisätilaukseen lisättävä myös toimituskulut. Jos mielestäsi lisäys mahtuu samaan kuoreen alkuperäisen kanssa, ota yhteyttä niin varmistetaan asia, silloin ei lisäkulua tule. Jos alkuperäinen tilaus on jo pakattu, lisäyksiä ei voi enää tehdä samoille toimituskuluille. 

Tietoturva:

Kaikkien asiakkaidemme yhteystietoja käsitellään yrityksessämme samalla huolellisuudella kuin salattuja yhteystietoja. Turvakieltoasiakkaalla on oikeus pyytää toimitus myös c/o osoitteeseen tai pakettiautomaattiin, jolloin kotiosoitetietoa ei tarvitse edes antaa. Tilauslomakkeen osoitekenttään voi kirjoittaa salattu osoite ja 20100 Turku, jotta pääsee tilauksessa eteenpäin. Laskutusvaihtoehdoissa edellytetään virallisen osoitteen antamista, se voidaan pyynnöstä poistaa omasta järjestelmästämme kun maksu on hoidettu. Täysin anonyymisti ostokset voi tehdä myymälässä käteismaksulla. Tietoturvastamme voit lukea klikkaamalla tästä. 

Tilauksen seuranta:

Tilauksen tilan näet asiakastililtäsi. Lähetämme sinulle pakettitoimituksista seurantatunnuksen sähköpostise kun tilauksesi on pakattu. Paketeista saat saapumisilmoituksen puhelinnumeroosi kun lähetys on noudettavissa toimipaikasta tai automaatista. Automaattitoimituksissa saat myös automaatin oven avauskoodin samassa viestissä. Kaikki lähetykset viedään meiltä Postiin, Matkahuoltoon tai Scenker pisteeseen pääsääntöisesti samana ja viimeistään seuraavana päivänä siitä kun ne on pakattu. Toimitusaika vaihtelee yhtiöittäin, Postilla ja Matkahuollolla yleensä 1-2 arkipäivää, Scenkerin noutopistepaketilla se voi olla viikon verran. 

Kirjetoimituksilla ei ole kuluttajaseurantaa, vaikka niille jää JJFIAA alkuinen koodi asiakastilille osoitekortin tulostuksen yhteydessä 31.5. saakka. Koodi ei toimi postin sivuilla ja ilmoittaa virheellisesti ettei lähetys ole vielä saapunut postille. Nämä pienlähetykset poistuvat postin valikoimasta ja tämä vaikuttaa meillä myös siihen mitä voimme enää kirjeenä lähettää. 

Kirjeiden toimitus on ekonomy luokassa, jolle Posti lupaa toimituksen 1-3 työpäivässä. Posti ei jaa kirjelähetyksiä tiistaisin. Toimitusajoissa on esiintynyt suurta vaihtelua, osalle kirjeitä toimitus on perillä jo seuraavaksi päiväksi, joidenkin matka on kestänyt yli viikon. Tähän emme pysty valitettavasti vaikuttamaan. Jos tilauksellasi on kiire, tilaa se Postin tai Matkahuollon pakettitoimituksena ja mainitse asiasta jotta tiedämme tarvittaessa kiirehtiä lähetyksen pakkaamista. Pakkaamme tilauksia normaalisti 2 kertaa viikossa puotipäivien yhteydessä. 

Toimitustavat:

Toimituskulut 27.12.2017 alkaen.

Paketti- ja kirjetoimitukset 5,90 euroa Postiin, Matkahuollon toimipisteeseen tai Schenkerin noutopisteeseen (mm. R-kioskit) sekä kirjeenä tai kahtena suoraan kotiin. Postipaketin noutopisteeksi voit valita pakettiautomaatin, postikonttorin tai asiamiespostin. Haluamme helpottaa elämääsi ja toimitamme kaikki kirjeenä mahtuvat tilaukset yhdessä tai kahdessa kuoressa, jotta sinun ei tarvitse erikseen noutaa tilaustasi noutopisteestä vaan saat sen suoraan kotiisi. Yli 3 cm paksut ja yli 500 gramman painoiset tuotteet lähetetään aina pakettina. Jos haluat mielummin noutaa tilauksesi postista, esim. postia syövän koiran vuoksi, mainitsethan siitä lisätiedoissa. 

Pientilaukset 3 euroa

Joitakin yksittäistuotteita on voi tilata kirjelähetyksenä. Näitä ovat pienet ompelutarvikkeet kuten neulat, kuminauhasetit, kestosidesetti, liivinsuojasetti, pesulaput, kuivaksiopetteluhousut, uikkarit ja tiskirätit. Joitakin tuotteita voi tilata useita ja joitakin vain yhden setin pientoimituksena. Tämä vaihtoehto on näkyvissä ostoskorissa jos kyseinen tuote soveltuu kuoritoimitukseen. 

Täydennystilaus 0 euroa  

Lisätilaus on toimituskuluton, jos olet jo maksanut päätilauksen tilauksen yhteydessä pakettitoimituskulun 5,90 tai lisäyksestä on sovittu kanssamme etukäteen sähköpostilla. Jos tilauksessasi on enää jälkitoimitustuotteita, ei lisäyksiä voi enää tehdä samoille kuluille.

Kuponkikoodit: 

Alennuskupongit on käytettävissä yksi kerrallaan, jos sinulla on useampia kuponkeja voit käyttää vain yhden per tilaus. On olemassa kahdenlaisia kuponkeja, niitä joissa on rajoitettu voimassaolo aika ja sellaisia joita voi käyttää niin kauan kun verkkokauppa on olemassa. Viimeksimainitut ovat yleensä tilauksen mukana saapuneita. Alennuskupongit käyvät pääsääntöisesti normaalihintaisiin tuotteisiin, eli päällekkäisiä alennuksia ei ole mahdollista saada. Alennuskuponkeja ei hyvitetä jälkikäteen.

Noutamattomat tilaukset: 

Postista/automaatista/muusta sovitusta noutopaikasta noutamattomien pakettien uudelleentoimituksesta tulevat todelliset kulut ja palautuksen todelliset toimituskulut veloitetaan asiakkaalle palautettavasta kauppahinnasta. Jos paketti halutaan lähetettäväksi uudelleen, maksaa asiakas tästä aiheutuvat todelliset postituskulut kauppiaan tilille ennen uudelleen toimitusta. Automaatissa ja postitoimipaikassa paketteja säilytetään viikon ajan. Asiakkaalla on velvollisuus seurata pakettina lähetetyn tilausen saapumista toimipisteeseen saamallaan koodilla. Jos olet lähdössä esimerkiksi lomalle, meille voi laittaa pyynnön myöhäisemmästä postitusajankohdasta tilauksen lisätietoihin tai heti tilauksen jälkeen sähköpostilla, jotta ehdit noutamaan paketin ajoissa. 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset:

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tarkista sisältö heti noutopisteessä ja tee heti noutaessasi vahinkoilmoitus postikonttoriisi.  Ota myös yhteys meihin.

Palautukset:

Palautuksista on sovittava ennakolta, jotta saat oikean osoitteen palautukselle ja lähetys päätyy oikeaan paikkaan: varastolle, ompelijoille tai myymälään. Asiakaspalautussopimusta meillä ei ole käytössä, sillä palautuksia tulee hyvin harvoin. Hyvitämme viallisten tuotteiden palautuskulut halvimman tavan mukaan tilillesi (usein kirje) kun palautus on perillä. Muissa palautuksissa asiakas vastaa kaikista palautuskuluista. Postiennakkona lähetettyjä palautuksia ei lunasteta.  Rahat palautetaan tilillesi viikon kuluessa siitä kun palautus on saapunut toimipisteellemme. Hygieniatuotteilla, kosmetiikalla sekä pesuaineilla ei ole palautusoikeutta muiden kuin viallisten tuotteiden osalta. 

Pyrimme hoitamaan mahdolliset reklamaatiot ensi tilassa ja asianmukaisesti molempien osapuolten edun mukaisesti. Pyydämme asiakasta ottamaan yhteyttä ennen palautusta, jotta voimme sopia vaihdon/palautuksen menettelytavasta. Ensisijaisesti tuote korjataan, toissijaisesti korvataan uudella vastaavalla tai ellei nämä ole mahdollisia esim loppuunmyydyn tuotteen vuoksi palautetaan asiakkaalle viallisen tuotteen hinta ja postikulut halvimman tavan mukaan (tai lähetämme palautuskuoren/pakettikortin asiakkaalle). Jos tuotteen hinta maksetaan takaisin, edellyttää se tuotteen palauttamista alkuperäisessä kunnossa ennen palautuksen maksua. Reklamaatiot tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, joka lasketaan alkavan paketin noutopäivästä ja kirjetoimituksissa 7 päivän kuluttua postituspäivästä. Asiakkaalla on velvollisuus pakata palautettava tuote asianmukaisesti. Asiakkaalla on mahdollisuus viedä tarvittaessa riitatilanteessa asia kuluttaja-asiamiehen ratkaistavaksi. 

Asiakastili: 

Kun luot asiakastilin ja kirjaudut asiakastilillesi tilausta tehdessäsi, pystyt seuraamaan tilauksesi käsittelyvaiheita. Tilauksen teon yhteydessä sinun ei tarvitse kirjoittaa enää osoitetietojasi uudelleen kun ne löytyvät valmiina. Tarkistathan kuitenkin että osoite on oikea, jos olet muuttanut edellisen kirjautumisen jälkeen. Ostoskori muistaa sinne klikatut tuotteet ja varaa ne 15 minuutin ajaksi viimeisestä klikkauksesta ja voit jatkaa tilauksesi tekoa tarvittaessa myöhemmin. Jos jokin tuote on tällä välin myyty loppuun, se poistuu korista kun jatkat tilauksen tekoa. Asiakastililläsi näkyvät myös lähettämämme viestit ja paketin lähetystunnukset kun pakettisi on lähdössä. 

Yhteystiedot:
Asiakaspalvelu on meille kunnia-asia ja olemme täällä ihan sinua varten.  Otathan siis yhteyttä mieltäsi askarruttavissa asioissa. Yhdessä voidaan miettiä niin kestovaippailun saloja, vauva-arjessa tarvittavia tarvikkeita tai . 

Meidät tavoittaa nopeimmin sähköpostilla royalkestot@gmail.com. Suosittelemme sähköpostia yhteydenottotavaksi, silloin molemmille osapuolille jää myös muistiin mm. tilaustöille sovitut mitat, materiaalit sekä aikataulut. Jos asioit mieluiten puhelimen välityksellä tavoitat meidät tekstiviestillä tai what's upilla, 045 8675 480. Ellemme pääse vastaamaan puhelimeen silloin kun soitat, jätä viesti jos haluat että soitamme takaisin. Työpuhelinta ei pystytä kokoaikaisesti päivystämään muista töistä johtuen. Jätä tarvittaessa viesti!

Myyntipisteemme Turussa Rauhankatu 14 bC 22, tarkemmat tiedot ja aukioloajat Turun puodin alasivulta.