Tervetuloa palvelevaan verkkokauppaan. Vaikka kauppamme onkin verkossa, autamme mielellämme, jos sinulla on jotain kysyttävää tuotteista, toimitukseesi liittyen tai verkkokaupan kassalla on huono päivä eikä tilauksesi mene läpi. iOS/Safari yhdistelmällä tilauksen teossa on ilmennyt ajoittain ongelmia. Vaihto toiseen selaimeen yleensä auttaa. Sivustomme käyttää evästeitä. Katso mahdolliset muutokset aikatauluissa ajankohtaisista uutisista.

Miten tilaan:

Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta. Maksutapana on pankkipainikkeet, Visa ja Mastercard, Mash lasku sekä Mash osamaksu. Tilaajan on oltava 18 vuotta täyttänyt. Jos tilauksen lähettämisen jälkeen huomaat että unohdit jotain, voit tehdä lisäykset verkkokaupan kautta ja valita toimitustavaksi lisätilaus ostoskorissa. Jos maksoit alkuperäiseen tilauksen 3 euron kirjetoimituksen, on lisätilaukseen lisättävä myös toimituskulut. Jos mielestäsi lisäys mahtuu samaan kuoreen alkuperäisen kanssa, ota yhteyttä niin varmistetaan asia, silloin ei lisäkulua tule. Jos alkuperäinen tilaus on jo pakattu, lisäyksiä ei voi enää tehdä samoille toimituskuluille. 

Tietoturva:

Kaikkien asiakkaidemme yhteystietoja käsitellään yrityksessämme samalla huolellisuudella kuin salattuja yhteystietoja. Turvakieltoasiakkaalla on oikeus pyytää toimitus myös c/o osoitteeseen tai pakettiautomaattiin, jolloin kotiosoitetietoa ei tarvitse edes antaa. Tilauslomakkeen osoitekenttään voi kirjoittaa salattu osoite ja 20100 Turku, jotta pääsee tilauksessa eteenpäin. Laskutusvaihtoehdoissa edellytetään virallisen osoitteen antamista. Täysin anonyymisti ostokset voi tehdä myymälässä käteismaksulla. Tietoturvastamme voit lukea klikkaamalla tästä. 

Tilauksen seuranta:

Tilauksen tilan näet asiakastililtäsi. Lähetämme sinulle pakettitoimituksista seurantatunnuksen sähköpostitse kun tilauksesi on pakattu. Paketeista saat saapumisilmoituksen viestinä puhelimeesi kun lähetys on noudettavissa toimipaikasta tai automaatista. Automaattitoimituksissa saat myös automaatin oven avauskoodin samassa viestissä. Kaikki lähetykset viedään meiltä Postiin, Matkahuoltoon tai Scenker pisteeseen pääsääntöisesti samana ja viimeistään seuraavana päivänä siitä kun ne on pakattu ja asiakastilille kirjataan tilauksesi olevan valmis. Pakettien toimitusaika vaihtelee yhtiöittäin, Postilla ja Matkahuollolla se on yleensä 1-2 arkipäivää, Scenkerin noutopistepaketilla se voi olla viikon verran riippuen lähtö ja noutopaikan kuormapäivistä. 

Kirjeiden toimitus on economy luokassa. Posti lupaa economy luokassa toimituksen 1-3 työpäivässä, mutta tämä ei aina toteudu. Suurimmalle osalle kirjeitä toimitus on perillä jo seuraavaksi tai sitä seuraavaksi päiväksi, mutta joidenkin matka on kestänyt reilusti yli viikon. Posti ei jaa kirjelähetyksiä tiistaisin eikä aatto-, lauantai tai pyhäpäivinä. Nämä päivät pidentävät siksi toimitusaikaa. Jos valitset kirjetoimituksen vaihtoehdoksi, tiedostat kirjeillä olevan paketteja hitaamman kulkuajan. Jos tilauksellasi on kiire, valitse toimituspaikaksi pakettiautomaatti tai Matkahuolto. 

Toimitustavat:

Toimituskulut 27.6.2018 alkaen.

Pakettitoimitukset 5,90 euroa

Paketin noutopaikka valintasi mukaan Postin toimipiste, pakettiautomaatti, Matkahuollon toimipiste tai Schenkerin noutopiste (mm. R-kioskit). Varaamme oikeuden muuttaa pienet ja kevyet alle 3 cm paksuiset lähetykset kirjelähetyksiksi.

Kirjetoimitukset 3,- tai 5,90 euroa

Posti jakaa tilauksen kotipostilaatikkoosi economy kirjeenä. Kirjeitä voi olla 1-3 kpl ja ne voidaan jakaa myös eri päivinä. Hinta riippuu tuotteiden kokonaismäärästä ja koosta. Vaihdamme automaattisesti yli 3 cm paksut ja yli 500 gramman painoiset tuotteet pakettitoimitukseksi. Postipaketin noutopisteeksi valikoituu automaattisesti osoitteen mukainen postin järjestelmän tarjoama lähiposti tai asiamiespiste. 

Täydennystilaus 0 euroa  

Lisätilaus on toimituskuluton, jos olet jo maksanut päätilauksen tilauksen yhteydessä pakettitoimituskulun 5,90 tai lisäyksestä on sovittu kanssamme etukäteen sähköpostilla. Jos tilauksessasi on enää jälkitoimitustuotteita, ei lisäyksiä voi enää tehdä samoille kuluille. Jos haluat tehdä kirjetilaukseen lisäyksen, otathan yhteyttä sähköpostilla niin varmistetaan että koko tilaus mahtuu kuoressa.

Kuponkikoodit: 

Alennuskupongit on käytettävissä yksi kerrallaan, jos sinulla on useampia kuponkeja voit käyttää vain yhden per tilaus. On olemassa kahdenlaisia kuponkeja, niitä joissa on rajoitettu voimassaolo aika ja sellaisia joita voi käyttää niin kauan kun verkkokauppa on olemassa. Viimeksimainitut ovat yleensä tilauksen mukana saapuneita. Alennuskupongit käyvät pääsääntöisesti normaalihintaisiin tuotteisiin, eli päällekkäisiä alennuksia ei ole mahdollista saada. Alennuskuponkeja ei hyvitetä jälkikäteen.

Ulkomaantilaukset voi tehdä näin:

1. kokoat ensin ostoskoriin kaikki haluamansa tuotteet

2. kirjaudut asiakastilillesi ja varmistat osoitetietojen oikeellisuuden, ellei sinulla ole asiakastiliä, voit tehdä sellaisen tässä vaiheessa

3. laitat meille pyynnön sähköpostilla postikulun määrittämistä varten ja kun olemme lisänneet postikulut manuaalisesti tilaukseesi saat meiltä viestin ja

4. pääset maksamaan ostoskorin normaalisti verkkopankissasi. 

Ulkomaan tilaukset voi tehdä myös kokonaan sähköpostilla, jolloin saat maksutiedot postikuluineen sähköpostiisi.  Tuotteiden lisääminen ostoskorin kautta nopeuttaa kuitenkin meillä tilauksen käsittelyä ja toimitusta.

Noutamattomat tilaukset: 

Postista/automaatista/muusta sovitusta noutopaikasta noutamattomien pakettien palautuksen todelliset toimituskulut vähennetään asiakkaalle palautettavasta kauppahinnasta. Jos paketti halutaan lähetettäväksi uudelleen, maksaa asiakas tästä aiheutuvat todelliset postituskulut kauppiaan tilille ennen uudelleen toimitusta. Automaatissa ja postitoimipaikassa paketteja säilytetään viikon ajan. Asiakkaalla on velvollisuus seurata pakettina lähetetyn tilausen saapumista toimipisteeseen saamallaan koodilla. Jos olet lähdössä esimerkiksi lomalle, meille voi laittaa pyynnön myöhäisemmästä postitusajankohdasta tilauksen lisätietoihin tai heti tilauksen jälkeen sähköpostilla, jotta ehdit noutamaan paketin ajoissa. 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset:

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tarkista sisältö heti noutopisteessä ja tee heti noutaessasi vahinkoilmoitus postikonttoriisi.  Ota myös yhteys meihin.

Palautukset:

Palautuksista on sovittava ennakolta, jotta saat oikean osoitteen palautukselle ja lähetys päätyy oikeaan paikkaan: varastolle, ompelijoille tai myymälään. Asiakaspalautussopimusta meillä ei ole käytössä, sillä palautuksia tulee hyvin harvoin. Hyvitämme viallisten tuotteiden palautuskulut halvimman tavan mukaan tilillesi (usein kirje) kun palautus on perillä. Muissa palautuksissa asiakas vastaa kaikista palautuskuluista. Postiennakkona tai lunastuksella lähetettyjä palautuksia ei lunasteta. Rahat palautetaan tilillesi viikon kuluessa siitä kun palautus on saapunut toimipisteellemme. Hygieniatuotteilla, kosmetiikalla sekä pesuaineilla ei ole palautusoikeutta muiden kuin viallisten tuotteiden osalta. 

Pyrimme hoitamaan mahdolliset reklamaatiot ensi tilassa ja asianmukaisesti molempien osapuolten edun mukaisesti. Pyydämme asiakasta ottamaan yhteyttä ennen palautusta, jotta voimme sopia vaihdon/palautuksen menettelytavasta. Ensisijaisesti tuote korjataan, toissijaisesti korvataan uudella vastaavalla tai ellei nämä ole mahdollisia esim loppuunmyydyn tuotteen vuoksi palautetaan asiakkaalle viallisen tuotteen hinta ja postikulut halvimman tavan mukaan (tai lähetämme palautuskuoren/pakettikortin asiakkaalle). Jos tuotteen hinta maksetaan takaisin, edellyttää se tuotteen palauttamista alkuperäisessä kunnossa ennen palautuksen maksua. Reklamaatiot tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, joka lasketaan alkavan paketin noutopäivästä ja kirjetoimituksissa 7 päivän kuluttua postituspäivästä. Asiakkaalla on velvollisuus pakata palautettava tuote asianmukaisesti. Asiakkaalla on mahdollisuus viedä tarvittaessa riitatilanteessa asia kuluttaja-asiamiehen ratkaistavaksi. 

Asiakastili: 

Kun luot asiakastilin ja kirjaudut asiakastilillesi tilausta tehdessäsi, pystyt seuraamaan tilauksesi käsittelyvaiheita. Tilauksen teon yhteydessä sinun ei tarvitse kirjoittaa enää osoitetietojasi uudelleen kun ne löytyvät valmiina. Tarkistathan kuitenkin että osoite on oikea, jos olet muuttanut edellisen kirjautumisen jälkeen. Ostoskori muistaa sinne klikatut tuotteet ja varaa ne 15 minuutin ajaksi viimeisestä klikkauksesta ja voit jatkaa tilauksesi tekoa tarvittaessa myöhemmin. Jos jokin tuote on tällä välin myyty loppuun, se poistuu korista kun jatkat tilauksen tekoa. Asiakastililläsi näkyvät myös lähettämämme viestit ja paketin lähetystunnukset kun pakettisi on lähdössä. 

Yhteystiedot:
Asiakaspalvelu on meille kunnia-asia ja olemme täällä ihan sinua varten.  Otathan siis yhteyttä mieltäsi askarruttavissa asioissa. Yhdessä voidaan miettiä niin kestovaippailun saloja, vauva-arjessa tarvittavia tarvikkeita tai . 

Meidät tavoittaa nopeimmin sähköpostilla royalkestot@gmail.com. Suosittelemme sähköpostia yhteydenottotavaksi, silloin molemmille osapuolille jää myös muistiin mm. tilaustöille sovitut mitat, materiaalit sekä aikataulut. Jos asioit mieluiten puhelimen välityksellä tavoitat meidät tekstiviestillä tai what's upilla, 045 8675 480. Ellemme pääse vastaamaan puhelimeen silloin kun soitat, jätä viesti jos haluat että soitamme takaisin. Työpuhelinta ei pystytä kokoaikaisesti päivystämään muista töistä johtuen. Jätä tarvittaessa viesti!

Myyntipisteemme Turussa Rauhankatu 14 bC 22, tarkemmat tiedot ja aukioloajat Turun puodin alasivulta.