Tervetuloa palvelevaan verkkokauppaan. Vaikka kauppamme onkin verkossa, autamme mielellämme, jos sinulla on jotain kysyttävää tuotteista, toimitukseesi liittyen tai verkkokaupan kassalla on huono päivä eikä tilauksesi mene läpi. Huomaathan että sivustomme käyttää evästeitä.

Miten tilaan:

Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta, jolloin maksutapana on pankkipainikkeet, visa ja mastercard sekä collector lasku, jonka laskutuslisä on 2,95/tilaus. Tilaajan on oltava 18 vuotta täyttänyt. Lisäykset voi tehdä verkkokaupan kautta ja valita toimitustavaksi lisätilaus ostoskorissa. Jos alkuperäinen tilaus on jo pakattu, lisäyksiä ei voi enää tehdä samoille toimituskuluille. HUOM! Kun käytät Collectoria maksutapana, vie ohjelma sinut ensin tunnistautumaan pankkitunnuksilla ennen maksutavan valintaa. Tämä voi tuntua hämäävältä mutta on turvatoimi, joka varmistaa tilaajan henkilöllisyyden.

Tilauksen seuranta:

Tilauksen tilan näet asiakastililtäsi sekä lähetämme sinulle pakkausvaiheessa myös sähköpostiviestin seurantatunnuksen kera. Kirjetoimituksilla ei ole kuluttajaseurantaa.

Toimitustavat:

Uudet toimituskulut 27.12.2017 alkaen.

Postin kirjehinnoitteluun on tulossa vuoden vaihteessa isot korotukset. Pienlähetys poistuu valikoimasta ja meille tyypillisen yli 250 grammaisen kirjeen hinta kipuaa jo lähelle paketin hintaa ollen verottomana 5,60 €. Pidämme kuitenkin toistaiseksi hinnoittelun lähes ennallaan. 

Paketti- ja kirjetoimitukset 5,90 euroa Postiin, Matkahuollon toimipisteeseen tai Schenkerin noutopisteeseen (mm. R-kioskit). Postin noutopisteeksi voit valita pakettiautomaatin, postikonttorin tai asiamiespostin. Kevyet ja ohuet tuotteet lähetetään kirjepostina yhdessä tai kahdessa kuoressa, jotta sinun ei tarvitse erikseen noutaa tilaustasi noutopisteestä vaan saat sen suoraan kotiisi. Pakettitoimituksilla on minimipaino ja -mitat, joiden alittuessa toimitus tulee kirjeenä. Yli 3 cm paksut ja yli 500 gramman painoiset tuotteet lähetetään aina pakettina. 

Pientilaukset 3 euroa

Joitakin yksittäistuotteita on voi tilata pientilaukseena. Näitä ovat pienet ompelutarvikkeet kuten neulat, kuminauhasetit, kestosidesetti, liivinsuojasetti, pesulaput, kuivaksiopetteluhousut (Royalkestot), uikkarit ja tiskirätit. Joitakin tuotteita voi tilata useita ja joitakin vain yhden setin kuoreen mahtuvana settinä.

Täydennystilaus 0 euroa  

Lisätilaus on toimituskuluton, jos olet jo maksanut päätilauksen tilauksen yhteydessä pakettitoimituskulun tai lisäyksestä on sovittu kanssamme etukäteen sähköpostilla. Jos tilauksessasi on enää jälkitoimitustuotteita, ei lisäyksiä voi enää tehdä.


Kuponkikoodit: 

Alennuskupongit on käytettävissä yksi kerrallaan, jos sinulla on useampia kuponkeja voit käyttää vain yhden per tilaus. On olemassa kahdenlaisia kuponkeja, niitä joissa on rajoitettu voimassaolo aika ja sellaisia joita voi käyttää niin kauan kun verkkokauppa on olemassa. Viimeksimainitut ovat yleensä tilauksen mukana saapuneita. Alennuskupongit käyvät pääsääntöisesti normaalihintaisiin tuotteisiin, eli päällekkäisiä alennuksia ei ole mahdollista saada.

Noutamattomat tilaukset: 

Postista/automaatista/muusta sovitusta noutopaikasta noutamattomien pakettien uudelleentoimituksesta tulevat todelliset kulut ja palautuskulut laskutetaan asiakkaalta. Automaatissa ja postitoimipaikassa paketteja säilytetään enää viikon ajan. Asiakkaalla on velvollisuus seurata tilausen saapumista toimipisteeseen saamallaan koodilla. Kirjeille ei ole toistaiseksi tarjolla seurantaa kuluttajille.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset:

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tarkista sisältö heti noutopisteessä ja tee heti noutaessasi vahinkoilmoitus postikonttoriisi.  Ota myös yhteys meihin.

Palautukset:

Palautuksista on sovittava ennakolta, jotta saat oikean osoitteen palautukselle ja lähetys päätyy oikeaan paikkaan: varastolle, ompelijoille tai myymälään. Asiakaspalautussopimusta meillä ei ole käytössä, sillä palautuksia tulee hyvin harvoin. Hyvitämme viallisten tuotteiden palautuskulut halvimman tavan mukaan tilillesi (usein kirje) kun palautus on perillä. Muissa palautuksissa asiakas vastaa palautuskuluista. Hygieniatuotteilla, kosmetiikalla sekä pesuaineilla ei ole palautusoikeutta muuten kuin viallisten tuotteiden osalta. Pyrimme hoitamaan mahdolliset reklamaatiot ensi tilassa ja asianmukaisesti molempien osapuolten edun mukaisesti. Pyydämme asiakasta ottamaan yhteyttä ennen palautusta, jotta voimme sopia vaihdon/palautuksen menettelytavasta. Ensisijaisesti tuote korjataan, korvataan uudella vastaavalla tai ellei nämä ole mahdollisia esim loppuunmyydyn tuotteen vuoksi palautetaan asiakkaalle viallisen tuotteen hinta ja postikulut halvimman tavan mukaan (tai lähetämme palautuskuoren/pakettikortin asiakkaalle). Jos tuotteen hinta maksetaan takaisin, edellyttää se tuotteen palauttamista alkuperäisessä kunnossa ennen palautuksen maksua. Reklamaatiot tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, joka lasketaan alkavan paketin noutopäivästä ja kirjetoimituksissa 7 päivän kuluttua postituspäivästä. Asiakkaalla on velvollisuus pakata palautettava tuote asianmukaisesti. Asiakkaalla on mahdollisuus viedä tarvittaessa riitatilanteessa asia kuluttaja-asiamiehen ratkaistavaksi. 

Asiakastili: 

Kun luot asiakastilin ja kirjaudut asiakastilillesi tilausta tehdessäsi, pystyt seuraamaan tilauksesi käsittelyvaiheita. Tilauksen teon yhteydessä sinun ei tarvitse kirjoittaa enää osoitetietojasi uudelleen kun ne löytyvät valmiina. Tarkistathan kuitenkin että osoite on oikea, jos olet muuttanut edellisen kirjautumisen jälkeen. Ostoskori muistaa sinne klikatut tuotteet ja varaa ne 15 minuutin ajaksi viimeisestä klikkauksesta ja voit jatkaa tilauksesi tekoa tarvittaessa myöhemmin. Jos jokin tuote on tällä välin myyty loppuun, se poistuu korista kun jatkat tilauksen tekoa. Asiakastililläsi näkyvät myös lähettämämme viestit ja paketin lähetystunnukset kun pakettisi on lähdössä. 

Yhteystiedot:
Asiakaspalvelu on meille kunnia-asia ja olemme täällä ihan sinua varten.  Otathan siis yhteyttä mieltäsi askarruttavissa asioissa. Yhdessä voidaan miettiä niin kestovaippailun saloja kuin yhteensopivia värisävyjäkin. 

Meidät tavoittaa nopeimmin sähköpostilla royalkestot@gmail.com. Suosittelemme sähköpostia yhteydenottotavaksi, silloin molemmille osapuolille jää myös muistiin mm. tilaustöille sovitut mitat, materiaalit sekä aikataulut. Jos asioit mieluiten puhelimen välityksellä tavoitat meidät tekstiviestillä tai what's upilla, 045 8675 480. Ellemme pääse vastaamaan puhelimeen silloin kun soitat, jätä viesti jos haluat että soitamme takaisin. Työpuhelinta ei pystytä kokoaikaisesti päivystämään muista töistä johtuen. Jätä tarvittaessa viesti!

Myyntipisteemme Turussa Rauhankatu 14 bC 22, tarkemmat tiedot ja aukioloajat Turun puodin alasivulta.