Tervetuloa palvelevaan verkkokauppaan. Vaikka kauppamme onkin verkossa, autamme mielellämme, jos sinulla on jotain kysyttävää tuotteista, toimitukseesi liittyen tai verkkokaupan kassalla on huono päivä eikä tilauksesi mene läpi. Vaihto toiseen selaimeen yleensä auttaa. Huomaathan että sivustomme käyttää evästeitä.

Miten tilaan:

Tilaukset tehdään verkkokaupan kautta. Maksutapavaihtoehtona on pankkipainikkeet, Visa ja Mastercard sekä Collector lasku, jonka laskutuslisä on 2,95/tilaus. Tilaajan on oltava 18 vuotta täyttänyt. 

Paytrail maksuehdot: 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä. www.paytrail.com

Payment Service Provider Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.  

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Checkout maksuehdot: https://www.royalkestot.fi/fi/checkout-maksuehdot Paytrailin ja Checkout yhdistyy 5.10.2021. Jatkossa maksupalvelut tarjotaan Paytrail nimellä.

Collector ehdot: https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_FI.pdf 

Jos tilauksen lähettämisen jälkeen huomaat että unohdit jotain, voit tehdä lisäykset verkkokaupan kautta ja valita toimitustavaksi lisätilaus ostoskorissa. Jos maksoit alkuperäiseen tilauksen 3 euron kirjetoimituksen, on lisätilaukseen lisättävä myös toimituskulut. Jos mielestäsi lisäys mahtuu samaan kuoreen alkuperäisen kanssa, ota yhteyttä niin varmistetaan asia, silloin ei lisäkulua tule. Jos alkuperäinen tilaus on jo pakattu, lisäyksiä ei voi enää tehdä samoille toimituskuluille. 

Ulkomaantilaukset voi tehdä näin:

1. kokoat ensin ostoskoriin kaikki haluamansa tuotteet

2. kirjaudut asiakastilillesi ja varmistat osoitetietojen oikeellisuuden, ellei sinulla ole asiakastiliä, voit tehdä sellaisen tässä vaiheessa

3. laitat meille pyynnön sähköpostilla postikulun määrittämistä varten ja kun olemme lisänneet postikulut manuaalisesti tilaukseesi saat meiltä viestin ja

4. pääset maksamaan ostoskorin normaalisti verkkopankissasi. 

Ulkomaan tilaukset voi tehdä myös kokonaan sähköpostilla, jolloin saat valmiin ostoskorin maksulinkkeineen sähköpostiisi.  Tuotteiden lisääminen ostoskorin kautta nopeuttaa kuitenkin meillä tilauksen käsittelyä ja toimitusta. Tarvittaessa voimme lisätä keskeneräiseen ostoskoriisi tuotteita tai tilaustöitä.

Tietoturva:

Kaikkien asiakkaidemme yhteystietoja käsitellään yrityksessämme samalla huolellisuudella kuin salattuja yhteystietoja. Turvakieltoasiakkaalla on oikeus pyytää toimitus myös c/o osoitteeseen tai pakettiautomaattiin, jolloin kotiosoitetietoa ei tarvitse edes antaa. Tilauslomakkeen osoitekenttään voi kirjoittaa salattu osoite ja 20100 Turku, jotta pääsee tilauksessa eteenpäin. Laskutusvaihtoehdoissa edellytetään virallisen osoitteen antamista. Tietoturvastamme voit lukea lisää tietosivuiltamme.

Tilauksen seuranta:

Tilauksen tilan näet asiakastililtäsi. Lähetämme sinulle pakettitoimituksista seurantatunnuksen sähköpostitse, kun tilauksesi on pakattu. Paketeista saat saapumisilmoituksen viestinä puhelimeesi, kun lähetys on noudettavissa toimipaikasta tai automaatista. Automaattitoimituksissa saat myös automaatin oven avauskoodin samassa viestissä. Kaikki lähetykset viedään meiltä Postiin sekä Matkahuollon pisteeseen pääsääntöisesti samana ja viimeistään seuraavana arkipäivänä siitä, kun ne on pakattu ja asiakastilille kirjataan tilauksesi olevan valmis. Pakettien toimitusaika vaihtelee yhtiöittäin, Postilla ja Matkahuollolla se on yleensä 1-3 arkipäivää.

Kirjeiden toimitus on economy luokassa. Posti lupaa economy luokassa toimituksen 3-5 työpäivässä, mutta tämä ei aina toteudu. Suurimmalle osalle kirjeitä toimitus on perillä jo seuraavaksi tai sitä seuraavaksi päiväksi, mutta joidenkin matka on kestänyt reilusti yli viikon. Posti ei jaa kirjelähetyksiä kaikkina päivinä. Jos valitset kirjetoimituksen vaihtoehdoksi, tiedostat kirjeillä olevan paketteja hitaamman kulkuajan. Jos tilauksellasi on kiire, valitse toimituspaikaksi pakettiautomaatti tai Matkahuolto. 

Toimitustavat:

Toimituskulut 27.6.2018 alkaen.

Pakettitoimitukset 5,90 euroa

Kirjetoimitukset 3,- tai 5,90 euroa

Posti jakaa tilauksen kotipostilaatikkoosi economy kirjeenä. Kirjeitä voi olla 1-2 kpl ja ne voidaan jakaa myös eri päivinä. Hinta riippuu tuotteiden kokonaismäärästä ja koosta. Vaihdamme automaattisesti yli 3 cm paksut ja yli 500 gramman painoiset ja isommat erät pakettitoimitukseksi. Postipaketin noutopisteeksi valitaan osoitteen mukainen postin järjestelmän tarjoama lähiposti tai asiamiespiste.

Täydennystilaus 0 euroa  

Lisätilaus on toimituskuluton, jos olet jo maksanut päätilauksen tilauksen yhteydessä pakettitoimituskulun 5,90 tai lisäyksestä on sovittu kanssamme etukäteen sähköpostilla. Jos tilauksessasi on enää jälkitoimitustuotteita, ei lisäyksiä voi enää tehdä samoille kuluille. Jos haluat tehdä kirjetilaukseen lisäyksen, otathan yhteyttä sähköpostilla niin varmistetaan että koko tilaus mahtuu kuoressa.

Kirjetoimituksen muuttaminen pakettitoimitukseksi on mahdollista maksamalla toimitustapojen erotus 2,90. Lisätietoja löydät tästä: https://www.royalkestot.fi/fi/tuote/18021948-postitus-vaihto-kirjeesta-paketiksi

Kuponkikoodit: 

Alennuskupongit on käytettävissä yksi kerrallaan, jos sinulla on useampia kuponkeja voit käyttää vain yhden per tilaus. On olemassa kahdenlaisia kuponkeja, niitä joissa on rajoitettu voimassaoloaika ja sellaisia joita voi käyttää niin kauan kun verkkokauppa on olemassa. Viimeksi mainitut ovat yleensä tilauksen mukana saapuneita. Alennuskupongit käyvät pääsääntöisesti normaalihintaisiin tuotteisiin, eli päällekkäisiä alennuksia ei ole mahdollista saada. Alennuskuponkeja ei hyvitetä jälkikäteen.

Noutamattomat tilaukset: 

Postista/automaatista/muusta sovitusta noutopaikasta noutamattomien pakettien uudelleentoimituksesta tulevat todelliset kulut ja palautuksen todelliset toimituskulut veloitetaan asiakkaalle palautettavasta kauppahinnasta. Jos paketti halutaan lähetettäväksi uudelleen, maksaa asiakas tästä aiheutuvat todelliset postituskulut kauppiaan tilille ennen uudelleen toimitusta. Automaatissa ja postitoimipaikassa paketteja säilytetään viikon ajan. Asiakkaalla on velvollisuus seurata pakettina lähetetyn tilauksen saapumista toimipisteeseen saamallaan koodilla. Jos olet lähdössä lomalle, meille voi laittaa pyynnön myöhäisemmästä postitusajankohdasta tilauksen lisätietoihin tai heti tilauksen jälkeen sähköpostilla, jotta ehdit noutamaan paketin ajoissa. 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset:

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tarkista sisältö heti noutopisteessä ja tee heti noutaessasi vahinkoilmoitus postikonttoriisi.  Ota myös yhteys meihin.

Avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on kuluttajasuojan mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautuksista on sovittava aina ennakolta, jotta saat oikean osoitteen palautukselle ja lähetys päätyy oikeaan paikkaan: varastolle, ompelijoille tai myymälään. Meillä ei ole asiakaspalautussopimusta, suoralla postituksella saamme tuotteet nopeammin. Hyvitämme viallisten tuotteiden palautuskulut halvimman tavan mukaan tilillesi tai halutessasi lahjakorttina, kun palautus on perillä. Muissa palautuksissa asiakas vastaa kaikista palautuskuluista. Postiennakkona tai lunastuksella lähetettyjä palautuksia ei lunasteta. Rahat palautetaan alkuperäistä maksutapaa käyttäen viikon kuluessa siitä, kun palautus on saapunut toimipisteellemme. Ilmoitamme aina saapuneesta palautuksesta sinulle. Hygieniatuotteilla, kosmetiikalla sekä pesuaineilla ei ole palautusoikeutta hygieniasyistä muiden kuin viallisten tuotteiden osalta. Palautusoikeus ei koske määrämittaan leikattuja kankaita eikä tilaustöitä, jotka on personoitu asiakkaan antamille mitoille tai valmistettu asiakkaan toivomista vakiomallistosta poikkeavista materiaaleista. 

Pyrimme hoitamaan mahdolliset reklamaatiot ensi tilassa ja asianmukaisesti molempien osapuolten edun mukaisesti. Pyydämme asiakasta ottamaan yhteyttä ennen palautusta, jotta voimme sopia vaihdon/palautuksen menettelytavasta. Ensisijaisesti tuote korjataan, toissijaisesti korvataan uudella vastaavalla tai ellei nämä ole mahdollisia esim. loppuunmyydyn tuotteen vuoksi, palautetaan asiakkaalle viallisen tuotteen hinta ja postikulut halvimman tavan mukaan (tai lähetämme palautuskuoren/pakettikortin asiakkaalle). Jos tuotteen hinta maksetaan takaisin, edellyttää se tuotteen palauttamista alkuperäisessä kunnossa ennen palautuksen maksua. Reklamaatiot tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Ajan lasketaan alkavan paketin noutopäivästä ja kirjetoimituksissa 7 päivän kuluttua postituspäivästä. Asiakkaalla on velvollisuus pakata palautettava tuote asianmukaisesti. Asiakkaalla on mahdollisuus viedä tarvittaessa riitatilanteessa asia kuluttaja-asiamiehen ratkaistavaksi. 

Asiakastili: 

Kun luot asiakastilin ja kirjaudut asiakastilillesi tilausta tehdessäsi, pystyt seuraamaan tilauksesi käsittelyvaiheita. Tilauksen teon yhteydessä sinun ei tarvitse kirjoittaa enää osoitetietojasi uudelleen kun ne löytyvät valmiina. Tarkistathan kuitenkin että osoite on oikea, jos olet muuttanut edellisen kirjautumisen jälkeen. Asiakastililläsi näkyvät myös lähettämämme viestit ja paketin lähetystunnukset, kun pakettisi on lähdössä. Asiakastilin luonti ei ole pakollista missään tilanteessa, eikä meiltä lähetellä mainospostia myöskään asiakastilin luoneille. Jos haluat mainoskirjeen, tilaa sellainen erikseen vasemman reunan palkista.

Yhteystiedot:
Asiakaspalvelu on meille kunnia-asia ja olemme täällä ihan sinua varten.  Otathan siis yhteyttä mieltäsi askarruttavissa asioissa. Yhdessä voidaan miettiä niin kestovaippailun saloja, vauva-arjessa tarvittavia tarvikkeita tai jutella muuten vain mukavia.

Meidät tavoittaa nopeimmin sähköpostilla royalkestot@gmail.com. Suosittelemme sähköpostia yhteydenottotavaksi, silloin molemmille osapuolille jää myös muistiin mm. tilaustöille sovitut mitat, materiaalit sekä aikataulut. Jos asioit mieluiten puhelimen välityksellä tavoitat meidät tekstiviestillä tai what's upilla, 045 8675 480. Puhelin on vain viestejä ja paketteja varten. Se viettää aikaansa nykyisin äänettömällä, koska kaiken maailman markkinointipuhelut ja ulkomaiset häirikkösoitot vievät muuten arvokasta työaikaani. Jos haluat, että soitan sinulle päin, jätä viesti. Pääasiassa asiat hoituu viesteillä, mutta esimerkiksi mittatilausasioissa on joskus tarve soitella. Emme koskaan soita pyytämättä! 

Royalkestot, Oppipojankuja 1 lokero 416, 20780 Kaarina, 045-8675 480

Y 1492774-7